• Hyppää pääsisältöön
  • Hyppää ensisijaiseen sivupalkkiin
  • Yritys
  • Palvelut
  • Tietoturva
  • Yhteystiedot
  • Kirjaudu
  • Blogi
Sollertis
SuomeksiIn EnglishEesti keelрусский

Sollertis Blogi

Blogi / Sollertis / Diginaiset / 5 hyvää syytä ulkoistaa yrityksesi digimarkkinointi

5 hyvää syytä ulkoistaa yrityksesi digimarkkinointi

5 hyvää syytä ulkoistaa yrityksesi digimarkkinointi

10.2.2021 Janita Arkko

JaaTweet

    Tilaa ilmainen uutiskirjeemme. Tarjoamme hyödyllisiä vinkkejä ja tarjouksia.
    Sähköpostiosoite
    Sähköposteissamme on aina linkki, jolla voit poistua postituslistaltamme. Rekisteriseloste

    Pohditko toistuvasti kuinka tavoittaa oikeat kohderyhmät sosiaalisessa mediassa? Miten algoritmit vaikuttavat yritykseni postausten näkyvyyteen? Millaisia kampanjoita someen kannattaa tehdä? Kun yrityksen pyörittämisen lisäksi yrittää pysyä kartalla kaikista digimarkkinoinnin kiemuroista, nousee hikikarpalot otsalle jo pelkästä ajatuksesta.

    Onpa kyseessä pieni tai suuri yritys, digitaalinen markkinointi on tärkeä osa yrityksen toimintaa. Suuri osa ihmisistä käyttää ison osan ajastaan nykypäivänä digimaailman pyörteissä – ja juuri sen takia yritysten täytyy tehdä samoin. Tee tuotteesi ja palvelusi näkyväksi siellä, missä kohderyhmäsi viettää aikansa: eli digitaalisissa kanavissa. Digitaalisen maailman muuttuessa jatkuvasti, digimarkkinoinnin ulkoistaminen on yksi järkevä vaihtoehto, sillä netissä surffaavien potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen voi omin voimin tuntua haastavalta. Samalla digimarkkinointiin tarvittaisiin lisäpotkua ja pitäisi seurata uusimpia, jatkuvasti muuttuvia trendejä.

    Diginainen tietää mitä tekee

    On luonnollista, että yrittäjän aika on rajallista, joten digimarkkinoinnin ulkoistaminen ammattilaiselle ei ole ollenkaan huono ajatus. Ammattilaisella on hallussaan viimeisimmät somemarkkinointikiemurat ja -trendit, joten hän saa todennäköisesti digimarkkinoinnista enemmän irti. Ammattilainen osaa myös löytää somemaailmasta juuri sinulle sopivat kanavat, joita hyödyntää, sekä kohderyhmät, joille markkinointia halutaan suunnata. Asiantuntija osaa luoda oikeanlaiset ja toimivat kampanjat, jotka palvelevat juuri sinun tarkoituksiasi.

    Kun yritykselläsi tulee tarve hankkia lisää työvoimaa, kannattaa avuksi ottaa digimarkkinoinnin osaaja. Ammattilainen tietää, millaisella rekrytointikampanjalla tavoitat avoimeen työpaikkaasi sinulle sopivimmat hakijat, ja miten sinun yrityksesi brändi saadaan nostettua uudelle tasolle. Joskus omalle tekemiselleen voi sokeutua, kun asiat ovat itselle itsestäänselvyyksiä – silloin on hyvä saada ajatuksia yrityksen ulkopuoliselta tekijältä.

    5 hyvää syytä ulkoistaa digimarkkinointi.

    Älä hukkaa euroja

    Kuinka paljon minun kannattaa käyttää rahaa digimarkkinointikampanjoihin? Kuinka saan markkinointirahalle vastinetta ja tuloksia? Kun ammattilainen tekee digimarkkinointisi ja löytää oikean kohderyhmäsi, maksetun mainonnan osalta rahat eivät häviä toimimattomien mainosten myötä internetin syövereihin, vaan mainosrahalle saadaan oikeasti vastinetta. Kun mainokset toimivat oikein, mainosrahan voi ansaita takaisin useampaan kertaan uusien asiakkaiden myötä.

    Digimarkkinoinnin ammattilainen osaa tulkita markkinoinnin analytiikkaa, eli lukuja ja käppyröitä. Hän tietää, minkälaisia toimenpiteitä kampanjan tuloksien parantaminen ja tehokkuuden lisääminen vaatii. Lisäksi, hän osaa kertoa sinulle selkeästi, mitä eri luvut tarkoittavat ja miten markkinointi on toiminut.

    Parhaimmillaan digimarkkinointiammattilaisesta ja sinusta muodostuu mahtava tiimi, joka saa yrityksesi kukoistamaan uudella tasolla.

    Yrittäjä – Aikasi on rahaa

    Ulkoistamalla digimarkkinoinnin saat käyttöösi asiantuntijan, joka säästää sinulta myös paljon aikaa. Voit keskittyä rauhassa omaan osaamiseesi ja bisnekseesi. Parhaimmillaan digimarkkinointiammattilaisesta ja sinusta muodostuu mahtava tiimi, joka saa yrityksesi kukoistamaan uudella tasolla. Ammattilaisen ansiosta opit itsekin digimarkkinoinnista ja ehkä innostut hyödyntämään somea itsekin. Etenkin, jos sosiaalinen media tuntuu vieraalle, toisen antama esimerkki ja inspiraatio voivat toimia positiivisena potkuna omalle tekemiselle.

    5 syytä ulkoistaa digimarkkinointi:

    • Aina ajantasaista ja trendien mukaista markkinointia
    • Tehokasta ja kohderyhmän tavoittavaa mainontaa, ei hukkaeuroja
    • Aina aikaa sinun digimarkkinoinnin toimenpiteillesi
    • Jatkuva markkinoinnin tuloksien seuranta ja analysointi
    • Jatkuva tuki, joka ideoi ja auttaa kehittämään yrityksesi liiketoimintaa

    Diginaiset tukenasi somemaailman syövereissä

    Diginaiset ovat saaneet hyviä tuloksia hoitaessaan asiakkaidensa digitaalista markkinointia. Asiakasmäärät ovat kasvaneet, sekä asiakkaiden kilpailijat ja someseuraajat ovat kiinnittäneet positiivista huomiota hyvään sosiaalisen median markkinointiin.

    Osa asiakkaista haluaa ulkoistaa koko digitaalisen markkinointinsa Diginaisten huomaan, osa taas haluaa tsemppiä ja boostia koulutusten ja webinaarien myötä omaan tekemiseensä. Diginaiset tekevät digimarkkinointia suurella sydämellä, ja nostattavat mielellään yrityksesi somenäkyvyyden uudelle tasolle sekä innostavat ja opastavat sinutkin mukaan digimaailmaan.

    Ota rohkeasti yhteyttä, niin rupatellaan digimarkkinoinnista ja siitä, minkälaista hyötyä sinä kaipaat sosiaaliselta medialta omaan bisnekseesi. Lue myös kokemuksia Diginaisten kanssa toimimisesta.

    Diginaiset nostavat mielellään yrityksesi somenäkyvyyden uudelle tasolle sekä innostavat ja opastavat sinutkin mukaan digimaailmaan.

     
    • About
    • Latest Posts
    Janita Arkko
    Janita Arkko
    Olen aina ollut kiinnostunut digimarkkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Diginaisten tiimissä olen oppinut todella paljon sosiaalisen median yrityskäytöstä, henkilöbrändäyksestä ja oikeiden kohderyhmien tavoittamisesta.
    Janita Arkko
    Latest posts by Janita Arkko (see all)
    • 5 hyvää syytä ulkoistaa yrityksesi digimarkkinointi - 10.2.2021
    • Vauhtia Instagram-yritystilin sisältöön - 26.8.2019
    • Miten vaihdan Instagram-tilini Instagram-yritystiliksi? - 17.7.2019

    Kategoria: Diginaiset

    Lukijan vuorovaikutus

    Vastaa Peruuta vastaus

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

    Ensisijainen sivupalkki

    Kategoriat

    • Asiakaspalvelu
    • Diginaiset
    • Kuulumiset
    • Neuvot ja vinkit
    • Organisaatio
    • Rekrytointi
    • Sollertis
    • Suosituimmat
    • Tietoturva
    • Vapaa-aika
    • WordPress

    Avainsanat

    ammattilaisen kotisivut data datan siivoaminen diginaiset digitaalinen markkinointi Facebook GDPR Genesis google google drive Google työkalut hakukoneoptimointi hoffren hostingpalvelu IGTV instagram johtajuus joulukalenteri jälkimarkkinointi konversio kotisivuohje kotisivut kriisiviestintä liidi nettisivut remarketing sollertis some somejoulukalenteri some trendit 2019 sometrendit2020 sosiaalinen media tallennustila Teema Tietosuoja-asetus tietoturva tiktok trendit 2019 verkkosivut webhotelli wordpress yritysarvonta yrityskulttuuri

    Palvelut

    • Konesalipalvelut
    • Viestintäratkaisut
    • IT-tukipalvelut
    • Laitteet- ja elinkaaripalvelut
    • Hosting-palvelut

    Kirjaudu

    • Palveluportaali
    • Hallintapaneeli
    • Webmail

    Tietoturva

    • Varmuuskopiointi
    • Valvonta- ja käytettävyyspalvelu
    • Tiedostopalvelu
    • Virustorjunta
    • Roskapostisuodatus
    • Salasanageneraattori
    • Lataa ohjelmisto

    Blogi

    Sollertis

    Yhteystiedot
    Arkisin klo 9-17
    puh. 020 741 7997
    info@sollertis.fi
    www.sollertis.fi

    Sollertis FacebookSollertis InstagramSollertis LinkedIn